Alla hjärtans dag...

Jahopp, så var den dagen på året här igen. Dagen som alla singlar älskar att hata!^^ Det är väldigt mycket snack om att det har blivit en sån överskattad dag, men många av dom som säger så har sitt fasta sällskap och kanske redan hunnit fira flera år. Jag älskar såna här dagar, men det är klart att det är jättetråkigt att vara singel just nu^^
Läste en rolig grej på aftonbladet som singlarna söderut kan ta vara på, haha x) Pernilla, hänger du med?^^
Här är veckans frågor från Tjejsnack också^^ Råkar handla om alla hjärtans dag!

Vecka 7 - Alla hjärtans dag

· Vad har du för planer för Alla hjärtans dag?
Förlovningsmiddag hos pappa
· Brukar du köpa presenter på Alla hjärtans dag, i så fall vad och till vilka? Nej, det brukar jag faktiskt inte, men sen har jag alltid lyckats vara singel på just denna dag^^
· Hur ser din drömdate ut? Det spelar ingen roll vad vi gör så länge det är med drömkillen^^
· Bästa Alla hjärtans dag minnet? Jag har nog inget speciellt. Jag vet iaf det sämsta, morr!
· Vem skulle du vilja ge ett speciellt hjärta till i år? (Vem som helst som behöver extra kärlek) Mig själv! Haha x)

Kommentarer
Postat av: evelina

bloggen blev mycke bättre med färgbilder! :)

2007-02-14 @ 13:49:23
URL: http://magdalenae.blogg.se/
Postat av: Pernilla

hahaha, omg klart jag hänger med Magda ;D De där låter som en mycket bra lösning xD TILLFÄLLIG dock! hahaha

2007-02-14 @ 22:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0