Ändrade planer...

Det blev ju lite change of plans ikväll, eftersom Sandra skulle jobba, så utegången får bli en annan kväll. Mina lördagar är reseverade för Melodifestivalen det här tiden varje år, haha!^^ Syrran sa nått om att ett par kompisar ville att vi skulle träffas nästa helg och parta och hamna på krogen. Var längesen vi gjorde nått ihop, så det skulle va kul! Får ta tag i det^^
Eftersom jag inte skulle ut så åkte jag till mamma. Precis när jag hade kommit hit så ringde Marie och ville hänga, typisk timing, haha! Men vi ska nog hitta på nått i veckan istället x)
Nu ska jag krypa ner i min hypersköna säng och sova! Imorrn blir det Birsta med syrran!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0