Birsta...

Jag älskar att åka bil med syrran, man är ensam och drar upp bilstereon och bara vrålsjunger asfalskt! Härligt värre, haha! Fast det är ju ännu bättre på sommaren så klart^^
Kom precis hem ifrån Birsta där vi struttade runt. Lite komiskt, för imorse sa mamma att Cissi var i tidningen med bebisen, sen stötte jag ihop med henne där så jag fick se bebisen live. Hon låg och sov, men herregud vad söt hon var! Pytteliten! Sen fick ju Gert Fylking barn inatt, så nu fattas bara min familjs tillskott. Det kommer säkert gå tre veckor över tiden bara för att vi ska få vänta extra länge, haha!
Jag köpte en ny blus, ganska enkel och tråkig, och ett läppbalsam i jordgubb, som matchar min body shop-serie, haha x) Jag höll i ett knallrosa nagellack också, men kom på att det är en trend jag måste suga in lite mer först, så jag avstod^^
Nu är mormor och morfar här, så jag ska vara lite social!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0