Fyra saker...

Nu har jag sett den här listan på hur många ställen som helst, och lyckats stå emot, men nu lägger jag ner och gör den istället! Jag har lite tråkigt just nu^^ x)


4 saker jag ser fram emot:
Sommaren
En viss hemlig grej^^
Att bebisen ska födas
Gatufesten

4 saker som irriterar dig:
Fjortiskillar
Folk som står bakom ryggen och kollar vad man skriver
När nått jag ska köpa har tagit slut
När man inte lyckas fånga den där drömkillen^^

4 saker jag säger ofta:
OMG
Herregud
Typ
Euh

4 saker jag gör varje dag:
Läser
Sitter vid datorn
Dagdrömmer^^
Lyssnar på musik

4 saker jag har på mig dagligen:
Trosor
Ett gummiband (tursnodd)
Tofflor
Tröja

4 saker jag rör varje dag:
Datorn
Mobilen
Mitt hår
Mina linser

4 personer jag vill träffa oftare:
Ola, tack! haha x)
Guldlock
Mamma
En speciell killkompis som förgyller min vardag alldeles för sällan

4 band/artister jag har sett live:
OLA!! (surprise^^)
Pink
Mando diao
Lars Winnerbäck

 
117070-148
Sov gott^^

Kommentarer
Postat av: Pernilla

vilken kul lista :D
Listor är alltid kul o läsa ;D hehe Jag kanske ska sno den här oxå *Vissla* xD

o Ola kom med på ett antal hörn ;D
jasså, du dagdrömmer varje dag? :O hahaha sånt håller inte jag på med..Äsch! xD

2007-02-16 @ 00:30:46
Postat av: Magdalena

HAHAHA nej pernilla, jag vet mycket väl att du aldrig gör det, hahaha xD

2007-02-16 @ 13:10:19
URL: http://magdalenae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0