Grattis till mig...

Har varit och strosat i lite affärer idag igen med syrran och mamma, kom hem med fyra ljusstakar och en till väska från second hand. Man kan verkligen fynda där, haha^^ Det är rätt kul att hitta saker till sitt framtida hem, om jag nu nån gång kommer att flytta, känns långt borta ibland, haha^^ Jag har ändå rätt mycket grejor nu som jag har samlat på mig!
Innan jag åkte ner på affären så ringer Madde och säger att jag har vunnit biljetter till Greaseturnén, haha! Jag tävlade lite på skoj, visste inte ens om jag hade alla rätt liksom^^ Jag kan inte så mycket om Månsan direkt, så det var kul! Minns inte vilket datum det är, men nån gång i maj iaf!

  
117070-191 117070-189 117070-190

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0