Innan jag glömmer...

Föräldrar är ju allmänt känd för att kunna genera sina stackars små barn och säga pinsamma grejor. Jag tänkte ge ett personligt exempel^^ Jag satt med pappa och hans tjej vid middagsbordet och vi kom in på killar inför alla hjärtans dag^^

Pappa: Men om jag har fattat det rätt så är den kille du har tyckt mest om ******!
Jag: Ja jo kanske det, men jag är inte kär i honom nu! Fast han är jäkligt snygg! Het het het, eller hur?
P: Hur ska jag kunna veta det? Jag har aldrig följt med er in i sovrmmet så hur ska jag kunna veta om han är het!
J: VA??(smått chockad^^)
P: Ja jag har aldrig lyssnat på vad ni gör, det skulle jag aldrig göra!
J: Jag menade att han är snygg!
P: Jaha... Men het betyder att man är tänd på varann!
J: Vi säger het om nån är snygg!
P: På vår tid betydde det att man var jättetända på varann!
J: Euh,  ofta jag ens skulle dra upp nått  sånt inför er! Nu sätter vi PUNKT!

En helt vanlig middagsdiskussion i min familj, haha! Igår höll han även på att göra nån blind^^ Pappa, jag och hans tjej stod inne i köket i en klunga när han öppnande champageflaskan^^ Vi var inte beredd på att den skulle flyga iväg, men den träffade hans tjej i pannan! Illa! haha x)


117070-139

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahahahahaha, omg, min mamma tolkade också mig fel när jag sa att hon var grym :O hon trodde det menades med att hon liksom var "elak" :O haha, liksom, helt fel xD

2007-02-15 @ 15:26:28
URL: http://famoous.blogg.se
Postat av: Magdalena

Hahaha ja men dom måste ju leva kvar i stenåldern tydligen xD

2007-02-15 @ 19:33:16
URL: http://magdalenae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0