Kalla mig bokmal...

Det känns som en trist stämpel att gilla böcker, men det är så himla skönt att läsa en stund och leva sig in i en fantasivärld! Jag älskar även självbiografier från kändisar, för alla har faktiskt inte levt lika ytligt som man tror. En av favoritbiografierna är Traci Lords "Nattens barn (om jag inte minns fel)", porrskådisen! Carolina Gynnings "Ego girl", är väldigt lättläst och lite underhållande så den är helt okej också. Så långt som jag har hunnit på Magdalena Graafs "Det ska bli ett sant nöje att döda dig", tycker jag att den är jättebra! Jag får nästan panik när jag läser för jag fattar inte hur hon lyckades krångla sig ur sina dödshot. Har liksom inte kommit dit än, haha! Boken ligger på kudden och väntar på mig just nu, så får se hur långt jag hinner innan jag somnar!

117070-181

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0