mohaha...

I brist på annat så kommer en till *trumvirrvel* LISTA!! Förlåååt, men det roar mig för stunden iaf^^ Jag saknar insperation!

Vad heter du: Magdalena
Var bor du: Sundsvall
Trivs du där: Ja oftast, men allt har väl sina nackdelar med
Brukar du läsa horoskop: Jag är smått beroende^^
Har du körkort: JAA x)
Favoritdjur: Hästar är dom vackraste, men kanske hundar
Festar du mycket: Olika perioder, jag föredrar på sommaren x)
Sprit, cider, vin eller öl: Cider, eller nått annt som inte smakar alkohol. Smirnoff ice och Baccardi är gott^^
Brukar du bli för full: NO, Im a good girl^^ Förutom annandagen, men det är en annan historia...
Antal kuddar i sängen: 5 hos pappa, 4 hos mamma
Äger du ett busskort: Ja, jag har glömt att lämna tillbaka skolkortet, haha!
Vad åt du till frukost: Toast och oboy
Har du haft sex idag: Haha nej
Nästa mål i ditt liv: Kanske börja jobba på nått nytt kul ställe x)
Hur svarar du i mobilen: Jag svarar hallå innan det ens har kopplat så efter ha sagt det 7 gånger utan svar, har jag en tendens att låta jäkligt elak när den på andra sidan linjen väl hör mig! haha x)
Antal timmar sömn inatt: 8
Sov du ensam: Ja, det var jag och mina rosa fluffkuddar^^
Din hobby: Hobby låter som att samla frimärken x) I like alot^^
Vad är det för veckodag?: Torsdag
Vad åt du senast: En glass, haha!
Vem fick du sms av senast: Madeilene
Vem ringde dig senast: Sandra
Godaste ölen du druckit: Finns ingen god öl
Vilka hårfärger har du haft: Blond, olika bruna färger, rödbrunt
Vad såg du senast på TV: Hmm.. senaste jag verkligen tittade på var Lustgården
Vad läser du för bok just nu: Jag ska börja på "Det ska bli ett sant nöje att döda dig" (Magdalena Graaf) ikväll
Längd: Ca 170^^ En dm kortare hade suttit finfint^^
Skostorlek: Oftast 38, ibland 39
Hårfärg: Ganska mörkbrunt
Är du kär i någon: If I cant have you, i dont want nobody, baby!
Vad gör du om ett år: Jösses, God knows!
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ibland vill man ju bo i huvudstaden där det händer saker x) Gillar även gbg...
Dricker du: Ja det gör jag väl när jag har lust^^
Vilken parfym använder du: Egentligen DKNY, men för att snåla på den så använder jag för tillfället Hugo BOSS
Vilka skor använder du: Wow.. Backa och kolla på mina garderobsbilder och skaffa en egen uppfattning^^
Dagens klädsel: Svarta jeans, svart satinlinne och ljusrosa kofta med puffärmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0