Morgonhumör och skönhetsmissar...

Gårdagen började bra med att jag klev upp 2½ timme för tidigt. Jag ställde klockan på 10, så när den ringde klev jag upp med mitt lite sura morgonhumör^^ Pappa satt i köket, han ba:
-Vad gör du uppe nu?
-Jag sa ju igår att jag ska på stan!
-NU??
-Näe men jag måste väl göra mig klar, dah!!

Sen svansade jag därifrån och var på väg in i duschen, så jag tar upp mobilen. Så ser jag att klockan är halv 8, jag ba hmm... Sen kollar jag på alla andra klockor också och ser att dom stämmer. Inte undra på att pappa blev lite chockad^^ Jag kan meddela att jag kröp ner i sängen och sov belåtet ett par timmar till innan jag gick ner på stan och träffade Marie x)

Nu har jag precis gjort mig iordning för kvällens schema. Vi ska hem till Lina och äta middag, och kolla på Melodifestivalen antar jag. Eller jag hoppas iaf att vi ska se på det, haha! Mitt årliga nöje x) Sen efter ska väl några ut på krogen, men jag tror jag ska chocka alla och stanna hemma^^ Man ska aldrig säga aldrig, men jag knallar nog hem och tittar på 8 mile istället. Jag har lägenheten för mig själv ikväll så man ska väl passa på att njuta^^

Medan man sitter framför spegeln så hittar man tyvärr alla irriterande fel man har! T.ex, mina öron ser inte likadana ut! Jag ska dock inte säga vad som är felet så alla märker det sen^^ Sen så sitter mina hål i öronen olika högt, dumma piercare! Men det är bara jag som ser det iaf, haha, sen hatar jag ena mitt ögonbryn!! Tur att jag har lång lugg, mohaha x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0