New dress!! I hope...

Imorrn ska jag traska ner på stan igen och hänga lite med min kära Sandra^^ Jag har spanat in en klänning som jag tänkte lägga vantarna på om den nu finns kvar! Den måste finnas, annars kommer jag vara deprimerad imorrn!^^
Sen ska vi göra ett gästspel på Chocolate house hade vi tänkt. Jag träffade pinsamt nog en som jobbar där ute förra helgen, och berättade hur mycket jag dyrkar deras muffins, men det är nog glömt nu hoppas och tror jag x) Jag och Sandra tyckte själv att vi förtjänade guldkort så mycket som vi fikade där innan studenten, så nu är det dags igen, haha! Ni skulle bara veta vad ni missar i andra städer som inte har ert egna chocolate house. Dom bakar ju allt själv, mest chokladgrejor, och gör även egna praliner som man kan köpa i butiken. Hey satisfaction x)

Kommentarer
Postat av: alex

kan vi gå dit när vi kommer och hälsar på ? (a) de lät värsta gott :D

2007-02-14 @ 09:03:02
Postat av: Magdalena

Självklart Alex, det ligger rakt ner i backen, haha!x)

2007-02-14 @ 13:04:07
URL: http://magdalenae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0