spel...

Det är ganska lätt att bli lite smått beroende av dataspel, och igår hittade jag ett nytt igen! Satt och tittade på CSI (det var Kevin, så jag såg inte fel^^), och när det slutade så gjorde dom lite reklam för ett csi-spel där man kan lösa egna brott! Tog ett tag innan jag fattade (jag är aldrig sagt att jag är Einstein^^), men med lite hjälp av Madde så funkade det prima x) Vi tog samma brott och försökte lösa det tillsammans, och till slut skickade jag brottslingen bakom galler! Mohaha!! Jag skulle ha fått ett mindre utbrott om vi inte skulle ha lyckats lösa det innan jag gick och la mig, haha! Testa, lot's of fun!
Idag ska jag ge mig in på nästa fall^^


117070-157
Eric Szmanda alias Greg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0