Tyra Banks...

Jag fick hem en tidning i veckan där dom skrev om att Tyra Banks ska ha gått upp så mycket i vikt, så jag googlade runt lite och kollade på youtube. Hon blev jagad efter några bilder som togs på henne som hamnade överallt i pressen och alla tyckte att hon hade blivit så fet. I ett avsnitt av Tyras show så tar hon upp det ämnet och berättar hur det egentligen var, och vilken snedvriden uppfattning världen har. Hon tar upp modeller som har dött i anorexia nyligen för att förstärka det hon pratar om. 
Hela avsnittet finns på youtube och jag tycker ni ska kolla in det. Jag blev iaf väldigt rörd, och än en gång bevisad hur jordnära Tyra faktiskt kan vara! Om världens uppfattning idag är att Tyra Banks är fet, så skulle jag ha dött av fetma för längesen!! Orkar ni inte se hela så rekomenderar jag första klippet!
Tyra confronts her fat tabloid photos Del 1 Del 2 Del 3 Del 4 Del 5 Del 6

117070-142

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0