Visit hos mamsen...

Jag slet mig från Cosmopolitan och SOLO för att blogga lite! Visst är jag duktig? Jag och syrran åkte till mamma och hälsade på en stund idag. Hon frågade om vi skulle stanna på middag så vi tyckte det lät bra. Vi åkte ner till affären och inhandlade dagens middag, potatisgratäng och lövbiff, smaskigt värre x) Såg även ett par jättesöta rosa vantar som skulle matcha min mössa, men nej då, vägra passa min hand! Haha! Jag råkar ha långa fingrar^^ Även världens snickartumme. Många tycker den är lite creepy, men det bjuder jag på!
Dom har tydligen öppnat ett litet café där i centrum som mamma bestämde att vi måste prova nån dag, sen finns det ju drop in solarium sen en tid tillbaka! Det händer saker i bushen, haha x) Jag blev lite sugen på att sola, så jag kanske borde ta bilen dit nån dag när jag är hos mamma...
Vi kom in på Oprah efter maten, och jag berättade att dom sa igår där att en kvinnas midjemått ska vara under 83 cm för att vaa hälsosamt, så vi mätte oss lite^^ När vi ändå höll på så ville jag mäta mammas enorma hylla! Den var 125 cm i omkrets, fatta hur stort det är! Jag ba OMG! haha^^ Jag skulle kunna använda mammas ena kupa som mössa på vintern!^^
Fick även höra att Viktoria och Tina nu har testat på att hoppa fallskärm i Nya zeeland. Behöver jag säga att jag är avis? Redovisningen lät ungefär såhär, Viktoria tyckte det var roligt, medan Tina sa att man inte borde hoppa ut ur flygplan som fortfarande fungerar, hahaha x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0