Hostel...

Omg, jag såg Hostel igår! Jag hade hört att den är vidrig, men omg igen! Det var den äckligaste filmen jag sett. Jag hatar tortyr, det gör så ont i mig, haha! Jag är rysarveteran, jag brukar palla det mesta, men jag satt och hulkade så jag trodde jag skulle spy vissa scener! Den klår iaf Saw-filmerna i äcklighet. Se den om ni tycker att det låter intressant, haha!

Nu väntar jag på att Marie ska komma och göra mig sällskap, vi ska ut på krogen ikväll^^ Den här gången kanske vi kommer enda till entrén, haha! Vi kände att det var dags att gå och shaka loss utan grabbs^^
Imorrn ska jag på hockey också, heja Timrå^^ Haha!

Och hörrni, jag är ledsen men glöm bilderna från nyår!^^ Dom var gräsligare än gräsligast, haha! Ej lämpliga för allmänheten! Ni kan få se en iaf, fast den är också traumatisk, haha!

117070-93

Ha så kul ikväll folks!

Ciao <3

Kommentarer
Postat av: Mia

ett tips bara: kolla länken och läs och se ifall du nappar ;) http://gratisgen.se/?ref=32883

2007-01-06 @ 14:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0