Låtleken...

Leken går alltså ut på att slumpmässigt få en låttitel från spellistan^^


1. How you feelin' today? - Pharell feat. Gwen, Can I have it like that
(haha, ja dom tankarna har nog funnits idag^^)

2. How do your friends see you? - Eminem, Soldier
(kul om dom ser mig så, men jag är ganska mesig inombords)
 
3. Will you get married? - Christina Aguilera, Make over
(de där tror jag inte man kan ta positivt! =O)

4. Whats the story of your life? - John Mayer, Somethings missing
(ååh, så sant så^^)

5. What was high school like? - Kelly Clarkson, Gone
(haha jag var bokstavligen ute och sprang från lektionerna ganska mycket i ettan iaf^^)

6. Whats the best thing about your friends? - Pink, Who knew
(jaha, haha)

7. Whats tonight gonna be like? - Winnerbäck, Gråa dagar
(yes, muntert och bra, haha)


8. What song describes you? - Agnes, Right here, right now
(pang på rödbetan ska det vara, helst dagen innan, haha)

9. How is your life goin'? - Holly Valance, Naughty girl
(*visslar*)

10. What song will they play at your funeral? - Hoobastank, Open your eyes
(jag tänker ta det där som att dom vill ha tillbaka mig^^)

11. How does the world see you? - Athena Cage, All or nothing
(haha ja lite så kan jag nog vara med)

12. Will you have a happy life? - Christian Walz, Never be afraid again
(låter bra, men jag tvivlar på att det stämmer)


13. How can I make myself happy? - Aaliyah, More than a women
(?)

14. What should I do after life? - 3 doors down, The real life
(jaha, så mitt riktiga liv ska börja när jag är död, läskig tanke)


15. Will you ever have children? - Jennifer Brown, Weak
(ska jag tolka det som ett nej? haha xD)







 



 


Kommentarer
Postat av: Jessan

AHHAAHHAHHAAH DET DÄR VAR DET ROLIGASTE !

2007-01-17 @ 15:32:41
Postat av: Magdalena

haha bra att nån uppskattar det xD fast det där med giftemål tar jag personligt^^ HAHA!

2007-01-17 @ 22:56:41
URL: http://magdalenae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0