Lördagnatt (typ söndag nu)...

Höjden av besvikelse är när man tror att det ska bli måndag, men kommer på att det bara blir söndag...
Dåligt...

Så ska det låta igår var grymt! Jag höll på att avlida när Ola sjöng "I believe I can fly"! F*n vad bra han var! Sen låten på redig skånska var också en höjdpunkt, haha^^ Shit jag skulle kunna babbla hur länge som helst om hur bra han var så det är lika bra att sätta punkt^^ Eller jag kan ju tillägga att man kan se det på webb-tv på svt:s hemsida, check it out!
Ikväll hyrde vi Mastermind. Jag har velat se den aslänge, men som vanligt blir det ju aldrig av! Jag ska börja hyra mer film nu känner jag, jag älskar att se på film! Vad slår en mysig hemmakväll med en bra rulle och någon man tycker om? Inte för att det satt nån sån karl i min soffa, jag kollade med familjen, haha! Man måste ju få drömma^^ Haha herregud, jag ska sluta sväva, åter till filmen; Den var jättebra tycker jag!
På bio så vill jag helst se Allt om min buske just nu! Det verkar verkligen vara min humor (sexkomedi), haha! Frågan är bara vem jag ska lyckas dra med mig^^ Sis, du you want to go?^^


117070-114

Kommentarer
Postat av: carro

shit, jag höll också på att avlida när han sjöng den. tårarna rann och jag blev nästan förbannad på honom. "ska han hålla på såhär hela kvällen så kommer jag inte levande ur det här", tänkte jag. :)

2007-01-21 @ 16:45:17
URL: http://www.nogg.se/babylonisk
Postat av: Emma

HAHA, jag gillar din användning av skånska ord, som REDIG x)

2007-01-24 @ 18:43:22
URL: http://lasseliten.blogg.se
Postat av: Magdalena

Haha emma, man blir som dom man är med xD

2007-01-24 @ 19:04:43
URL: http://magdalenae.blogg.se
Postat av: Emma

HAHA, det är grymt! *STOLT SOM FAN* HAHAHA

2007-01-24 @ 21:01:07
Postat av: Magdalena

hahah ja du får ta åt dig av den =D Jag ska nog få dig att säga chokladbollar, hahaha xD

2007-01-24 @ 22:13:37
URL: http://magdalenae.blogg.se
Postat av: Emma

HAHA NEVER IN MY LIFE!!! dream on!

2007-01-25 @ 16:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0