Nya pjucks...

Idag har jag handlat.. igen^^ Vilket innebär att jag bara den här veckan redan har köpt två tröjor, tre linnen, en klänning ooch ett par skor. Då pratar vi bara kläder. Lönen kommer imorrn så det är bara att fortsätta, haha! Eller skorna fick jag faktiskt av pappa för mina ett par av mina stövlar har gått sönder innuti så dom är jäkligt obekväma vid hälarna^^ Fast dom lär nog få åka på fötterna fler gånger iaf. Dom är äkta vintage och allvarligt talat dom bästa stövlarna jag någonsin ägt! Jag äger just nu åtta par stövlar som jag kan använda, men det känns som det borde finnas mer i nått hörn...  Resten ligger väl och samlar skräp nånstans^^ Inte för att jag ens skulle komma på tanken att använda vissa av dom paren! Dom enda som verkligen är vintriga och varma är just dom svarta vintagestövlarna, och dom jag köpte idag då. Fast dom idag är jäkligt hala under kände jag när jag halkade på golvet inne, haha! Så kan det gå^^ Dom är iaf mörkblåa and I love them^^ Dom är dock en storlek för stora också, men hellre det än inga alls. Får åka till Birsta och kika där om det finns kvar kanske.
Jag älskar empireskurna kläder, så när jag fick syn på den modellen så var jag tvungen att köpa en svart tröja i måndags. Idag blev det en grå. Jag vet, jättetråkigt med samma modell men trivs man så gör man. Man kan verkligen andas i såna kläder!^^ Klänningen kom med bara för att jag älskar klänningar, haha! Jag har även kommit på att jag har jäkligt mycket gråa kläder i min garderob, det mesta nyare har råkat bli det. Fast det är en favoritfärg så vad gör det^^ Köpen ser ni där nere^^ Närmare bild blir det inte för jag ser totally död ut idag, haha!

Oj vad mycket klädprat det blev, inte rikigt meningen. Jag har faktiskt köpt filmen Dagboken och en bok också, så det så!!^^ Haha! xD

   
117070-116  117070-117
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0