Rockisen...

Wow, nu är det över! Jag vet inte riktigt vart jag ska börja, men vi kan ju försöka ta det från början, haha!
Vi kom fram vid 22 på onsdagen, då ringde jag Emma så vi hittade henne där under hålet på centralen, haha! Blev ett litet kramkalas innan vi gick till parkeringen för att få lift med Helenas moster till lägenheten. Eftesom vi var så trötta och skulle upp tidigt dagen efter så fikade vi bara och babblade lite innan vi la oss för att sova. Kändes som man inte orkade så mycket mer. Halv sex ringde klockan och det var bara att kasta sig in i kaoset för att komma iväg till Hovet nångång^^
Vi var framme halv åtta drygt, då låg redan våra medkompanjoner där, haha! Det vill säga Alex, Pernilla, Moa och Jennifer.
Vi spelade kort (ingen ville spela med min kortlek, undar varför?^^ haha), åt klubbor, åt middag på mcDonalds, kollade en snabbis i Globens köpcentrum och satt allmänt ute och höll på att frysa ihjäl, haha! Resten av allt folk kom ganska sent så vi fixade inte riktiga köer förrän ett par timmar innan insläppet. Sen när dom öppnade, OMG vilket tryck! Man fick ungefär nagla fast sig i dörren för att andra inte skulle tränga sig förbi!! Jag har aldrig varit med om värre tror jag! Vi hamnade iaf längst fram i mitten, kul!

Igår träffade vi Moa och Alex på centralen också innan alla skulle åka åt varsitt håll. Vi satt i flera timmar i trappen utanför Förkväll och babblade. Jag skrattade så jag blev tårögd när vi började prata om Scary movie som vanligt! Gud, vad jag älskar dom filmerna, hahaha! xD Vi hittade även en Mr nice guy som käkade hamburgare brevid, vi ba hello^^ Ingen överraskning när han visade sig vara skåning. Emma har alla snygga grabbsen hos sig, haha! Fast det finns en hel del här med faktiskt, ååh^^
Det var så sorgligt att säga hej då till alla när man inte vet när man träffas nästa gång... Förhoppningsvis dröjer det inte lika länge som nu!



 

Kommentarer
Postat av: Moa

Jag vet inte om jag kan kalla köandet mysigt faktiskt, HAHA x)

2007-01-16 @ 06:53:23
URL: http://mooosis.blogg.se
Postat av: Magdalena

Haha Moa menar du att du klagar?? xD
Ni får läsa dte med ironi^^ hahaha!

2007-01-16 @ 16:48:36
URL: http://magdalenae.blogg.se/
Postat av: Madde

Asså det där med att köa var ngt annorlunda som man helst inte vill göra så många gånger i sitt liv xD hahaha

2007-01-19 @ 13:24:41
Postat av: alex

mysigare om de är varmt ute ^^

2007-02-14 @ 13:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0