Så ska det låta...

Nu har veckans vardagar gått och jag har klarat mig med att bara sparka omkull ett glas och krossa det^^ Jag skyller på att bordet står för nära soffa, haha!

Idag har det varit en riktig slappisdag för mig. Jag ställde klockan på 10, låg och snoozade lite, sov en liten stund till, sen hoppade jag in i duschen. En riktig lång skön dusch med peeling och skrubbvantar och allt^^ Badrummet var som en ångbastu innan jag kom ut därifrån, haha! Jag har ju äntligen fått tillbaka mitt body butter som jag glömde i sthlm på Tumbasigneringen i september, så jag firar med att nu lukta jordgubb av matchande body butter och duschcreme^^ Haha!
Jag kom på när jag tvättade håret att jag skulle göra det självlockigt för att slippa fixa till det, bad idea! Jag har spenderat min förmiddag med att se ut som en pudel!! Nu har jag iaf lyckats trycka ner fluffet lite, haha! Jag har inte haft det sen gatufesten tror jag, så jag var tvungen att se hur de ser ut nu för tiden bara^^

Ikväll är det en höjdpunkt som börjar på tvn också! Nämligen "Så ska det låta"! Jag älskar det programmet, och ikväll är Ola med, ännu bättre!^^ Han sjunger enligt reklamen You can't hurry love, jag älskar den låten med! Har den som väckarklocka på mobilen, haha!

117070-113
Foto: SVT  http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=25079&from=program_ao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0