Sjukling...

I'm sick, halsen är svullen, och nyss sprang jag rakt in i Anders. Med betoning på sprang! Vet inte vem som blev mest skärrad, haha^^ Så kan det gå om man inte tittar sig för i svängarna x)
Har suttit i soffan och ätit choklad och allmänt tyckt synd om mig själv idag eftersom ingen annan verkar göra det, haha! Fast någon hade ätit upp min chokladtomte så jag blev lite ledsen i ögat där ett tag, men som tur var fanns det två till. Krävs inte mycket för att tillfredsställa mig, hahaha! Igår var jag dock tvungen att slåss om en speciell kakbit. Vi satt och fikade när fredrik och Lotta var här, så spanade jag in den kletigaste delan av kakan, så när den närmade sig tog jag formen, men kunde inte skära för jag åt locket på en semla med den handen^^ Haha jösses det låter som jag äter hela tiden, men iaf^^

Mamma: Ska du lägga beslag på hela kakan, hahaha!
Jag: Ja, jag måste äta upp den här först.
Så ser jag hur syrrans hand sträcker sig över mig mot kakan.
Jag: NOOOOO den biten är MIN! Jag har spanat in den!
Alla ba tittade.
Anders: Hörde ni hur hon hugg?
Syrran: Ja man får passa sig när det gäller sötsaker!
Haha xD Ni får förstå min förtvivlan, jag är inte alltid sån^^

Hittade en hetingbild från morfars kalas också på mammas dator, oh yeah, haha^^ x)
117070-127


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0