Att älska som en porrstjärna...

Haha, ja ni. Jag vet inte rikigt vad jag ska säga om boken^^ Den var riktigt bra, tog ett tag att läsa eftersom den är drygt 600 sidor, men den känns inte så tjock. Det är massa annat smått och gott i boken också som gör den lite roligare. Den är t.ex. full av bilder på Jenna vid olika tillfällen. Sen finns det olika roliga budord, och små tecknade serier lite här och var^^ Texten är väldigt målande och grov, men hon är ju faktiskt porrstjärna, så det får man väl ändå räkna med. Kanske inget för dom mest pryda, men gillar ni självbiografier skrivna av skandalblondiner (som jag, har tagit mig igenom dom flesta), så tycker jag verkligen att ni ska läsa den!^^



117070-458

Kommentarer
Postat av: Madde

ååh PAX ATT LÅNA DEN !!!! (a) haha men shit äre verkligen så många sidor? haha xD ja klagar över 400 nu hahah xD ja asså dem hade juh den sista 05..sen vare inget förra året men iår var det juh han som äger stadt som fixade det så därför var det juh iår.. Annars hde det inte vart någe alls.. men det var inte så bra.. du missade inget Haha

2007-07-30 @ 21:47:55
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0