Chokladtryffeltårta...

Vilken avslappnad känsla att strosa ner mot stan utan att behöva jobba, kanske ska testa det oftare! Fast jag hamnade på jobbet en stund iaf, det blir alltid så^^ Idag tänkte jag faktiskt gå in för att heja på vår nya chef, men naturligtvis hade hon sprungit på lunch när jag var där. Känns inte så bra att jag inte har träffat henne än, det är liksom svårt att göra bra intryck då! Jag hinner väl... Sen mötte jag Sandra på Carlings, sen styrde vi fötterna mot dagens kvarter^^ Vi köpte presenter till Marie som fyller år på lördag, sen handlade vi lite till oss själva också. Det är inte så ofta man är inne på den affären där vi var, så det var lika bra att passa på, haha! Sen gick vi till Chocolate house, och på bilden ser ni anledningen till att man går dit!



117070-462

Kommentarer
Postat av: Madde

åh vill oxå ha choklad xD
ja ska nog fasen göra kladdkaka (a) haha

2007-07-30 @ 16:36:36
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0