Duktig...

Har fått lite saker uträttade idag, känns skönt! Varför är det alltid dom små sakerna som är jobbigast?^^ Började med att vi åkte och handlade lite i Hudik. När mamma vill göra en utflykt så hamnar vi där, haha! Jag köpte en kakform (till alla blivande kladdkakor, mums) och en... hmm, hur ska jag förklara^^ Det är som en avlång bricka som det står tre krukor på i rad. Jag ska väl eventuellt ha nån levande växt i min framtida lägenhet! Frågan är just hur länge den förblir levande^^ Sen gick jag och mamma till banken för att fixa internetbank. Är väl antagligen segast i Sverige med att skaffa en sån dosa, men syrran har ju haft så jag har gett alla räkningar till henne. Nu när hon ska dra till Åland ett år så får jag väl betala dom själv^^ Passade också på att byta bankkort. Det har jag dragit ut på forever, men nu är det iaf gjort! Här är en liten bild på Isak från igår, snyggaste minen, haha!



117070-447

Kommentarer
Postat av: Helena

ISAK! :D fy va söt han är! sen har han bliviti väldigt stor! och jag tycker han valde ett bra datum att födas på ;) haha

2007-07-21 @ 18:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0