Flyt...

Den här dagen flöt på rätt bra på jobbet först. Var på väskaffären, tog lunch och gick sedan till sko för att jobba där. Jag fick träffa den nya chefen, jättetrevlig kvinna! Dock har hon med sig en högre chef ett par dagar, och hon har nu gjort massa irriterande ändringar. Småsaker som funkade alldeles utmärkt för oss, och har alltid gjort, så kommer hon där och hittar på nya saker (den högre chefen alltså)! Det är väl kanske en vanesak... Jag hade iaf stängningen, så då var det bara jag och vår nya chef kvar. Jag stänger ner, väntar in henne, hon frågar om jag har nycklarna framme så jag kan låsa gallret. Visst har jag det sa jag, sätter in nyckeln, vrider om, och gallret går åt fel håll och stannar där uppe. Låset gick sönder... Sen börjar vi veva ner det lite för hand för att kolla så det inte fastnade och då börjar hela jäkla saken tjuta som fasen över gallerian. Vi ba okej... vad gör vi nu^^ Jag gick in i butiken igen för att kolla låset där inne, och då ser vi att det redan sitter en nyckel där också, och tadaa den funkade! Där trodde vi att problemet var löst, men sen testade vi låset ute igen när gallret var stängt, och det gick inte att få upp. Stackars den som öppnar imorrn, för den får bokstavligen hoppa genom skyltfönstret för att komma in, haha!^^ Fick en jättesöt kommentar av en annan kvinna på jobbet också! Hon frågade om jag har pojkvän, sen kom vi lite in på sånt. Hon ba, Om min son skulle hitta nån som dig så skulle jag bli jätteglad! Hon ligger numera plus hos mig, haha!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0