Now, I really wanna cry...

Okej, nu är det sorgestund här... Jag samlade ihop alla mina smutskläder och bad pappa tvätta allt till mig. Så säger jag, ta alla vita kläder först för dom är viktigast! Så har han tvättat tre kassar som jag skulle hänga upp nu kväll. Börjar lägga upp allt på strykbrädan och ser konstiga prickar på ena vita tröjan. Ser ut som bläck ungefär. Jag tänkte att jag hade råkat göra nått själv på just den, enda tills jag ser att varenda plagg ser ut så. Jag har nu åtta förstörda vita tröjor fulla med blåa fläckar från nånting som mina grannar har tvättat i maskinen innan. Åtta tröjor är ganska mycket pengar. En tunika hann jag använda två gånger, en kofta hann jag använda en gång... Cry me a fucking river...

Kommentarer
Postat av: Madde

I'll cry you a sea ^^ -.-

2007-07-04 @ 00:34:53
URL: http://justmadde.blogg.se
Postat av: sandra

poor magda .

2007-07-04 @ 08:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0