Oj...

Jag som mobilbloggade för att det inte skulle vara så dött här i helgen, men det funkade ju tydligen inte så bra, haha! Det är ju tanken som räknas^^ Jag har iaf en giltig anledning den här gången, jag kom nämligen hem från sthlm för en timme sen! En helt oplanerad liten tripp var det! J frågade om jag ville följa med och titta på fotboll, så han bjöd mig på det! Vi åkte visserligen dit igårmorse, men jag hann inte blogga innan. Det blev bestämt så sent i fredags och efter det blev det brådis att packa och åka hem till honom. Vi hann iaf med en hel del igår. När vi kom fram så gick vi först lite på stan, sen gick vi och åt i kungshallen. Jag gillar det stället^^ Efter fortsatte turen på stan, var på massa ställen där jag aldrig har varit innan! Sen fastnade vi i en kiosk med atg och spelade på live-trav i typ en timme. Jag vet iofs inte om jag kan kalla det att jag spelade, jag fick välja häst och han spelade åt mig, haha^^ Mina pollar hade inte flyt igår! När travet var slut så var det dags att åka till Stadion för att se Djurgården-Elfsborg. Den första riktiga fotbollsmatchen jag någonsin sett live! Det gick ju inge vidare för Djurgården under typ hel matchen. Dom låg under med 1-0 till slutet, sen gjorde dom ett mål, sen när det verkligen var i slutet så blev det plötsligt ännu ett mål! Tur för mig säger jag, annars hade väl humöret på någon annan var snäppet sämre, haha^^
När vi kom därifrån så gick vi och åt igen innan vi åkte till Grönan. Jag är verkligen inte en sån som testar på massa grejor i alla stånden för jag får allvarlig prestationsångest när alla tittar på, men han fick mig att testa på en hel del. Vi spenderade ett bra tag i spelhallarna med olika race också. Roligt, roligt! Fast det skedde en mindre olycka^^ Vi spelade de där spelet där det är ett svart bord, sen har man varsin svart grej i handen som man ska skjuta iväg en vit platta med och göra mål. Fin beskrivning^^ Iaf så när plattan kom till mig en gång så råkade jag skjuta iväg den alldeles för hårt, så det flög över bordet rakt på benet på en annan stackars tjej! Hon ba, aj! Pinsamt värre, men jag sa iaf förlåt, haha! Oj, vad långt det här blir, men efter Grönan så åkte vi hem. Vi hade ju varit uppe sen sex på morgonen så det började kännas i kroppen. Idag hann vi inte göra nånting, utan vi tog det lugnt innan vi åkte till bussen. Eller ja, förutom att vi sprang till tåget som galningar bara för att upptäcka att det gick en kvart senare än vi trodde, och att det i sin tur ledde till att vi blev riktigt sen till bussen hem istället så tog vi det lugnt!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0