Onödiga saker...

Dålig uppdatering idag, har mest sprungit omkring i flera timmar på stan och Birsta med Sandra, för att hitta nått vettigt att ha på mig under Gatufesten. Det är snudd på omöjligt att hitta fina saker nu för tiden, jag blir galen! Haha^^ Köpte äntligen min fixeringsspray på Make up store iaf, sen hittade jag lite småsaker som vanligt. Köpte dom söta muffinsbrickorna på Hemtex, sen även en handduksturban som man kan sätta fast på huvet! Precis det som stod längst upp på prioriteringslistan, verkligen!^^ Sen blev det en creme som gör att man blir brunare i solarium, sen en ny BUS (jag har faktiskt bara två dagar på mig att få nån slags solbränna). I klädväg hittade jag en tjockare tröja med knäppning som fungerar hyfsat bra som jacka, och en lite tjockare klänning! Jag vill inte köpa alltför mycket somrigt eftersom sommaren fasen snart är slut iaf!


117070-428 117070-427
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0