Snart så...

Det är nära nu^^ Om en timme drar Sunrise Avenue igång nere på Norra scenen. Ska dit och kika lite! Det blev iaf klänningen jag köpte i veckan som fick åka på. Lockade även håret, det var evigheter sen sist! Ska ju som sagt gå snart så jag hinner inte skriva. Är på bra partyhumör idag förutom klumpen i magen som vägrar försvinna. Risken är ju stor att träffa på en viss person, och ser jag honom med nån annan tjej så lär ju min kväll kännas smått förstörd. Han är ju fri att göra vad han vill... Jag ska sluta gilla nån när det är Gatufesten, så jäkla jobbigt, haha! Nu ska jag fixa det sista, hoppas ni får en trevlig kväll!


117070-432




Kommentarer
Postat av: Marla

Dump him.. seriöst så verkar du vara en jättebra och fin tjej och behöver inte en sån kille i ditt liv.. verkar som han mest vill ha dig när det passar han.. inte värt det
ha kul ikväll!

2007-07-05 @ 22:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0