Dagen...

Jag började min dag med att rusa ner och köpa min kära plånbok, sen sprang jag in till brorsan och fyllde på telefonen så jag kan svara på alla grattismess. Passade även på att tala om för honom att det är nån skum kille som pratar på mitt telesvar. Jag har aldrig haft ett sånt under mitt mobil-liv, och nu från förra veckan så har jag en telefonsvarare med en helt främmande kille. Jag ba what? Folk tror att dom har ringt fel när jag inte svarar, haha! Men min kära bror skulle fixa det^^ Sen började jag jobba på, hann inte så länge innan Sandra kom in med typ 20 rosa rosor och en present till mig! Fick presentkort på Make up store, precis som jag ville ha! Sen spenderade jag min lunch med henne på Charm. Råkade slinka ner en glass^^ Sen när jag äntligen fick sluta så gick jag hem till pappsen där jag har blivit firad ännu mer! Gatufesten, here I come^^ Eller innan jag gick hem så köpte jag en silverring (första äkta ringen som jag har köpt på evigheter) på Guldfynd. Blev lite bling-bling^^ Fick även en jättebukett rosa blommor av pappa och Marie! 


117070-419 117070-418
 
117070-416 117070-415
 
117070-417

Kommentarer
Postat av: Helena

GRATTIS PÅ 20-ÅRS DAGEN!
hoppas du har haft en underbar dag! :) jättefina blommor! ringen är också jättefin! :)
Tack för senast! hoppas de inte dröjer lika länge till nästa gång vi ses!
Puss <3

2007-06-30 @ 21:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0