Don't know...

... what to wear... Ska träffa Marie om några timmar för vi tänkte sätta oss på en uteservering och dricka en cider eller nått liknande. Senare kommer t.ex Sandra och Catrin för att sluta upp. Vi lär väl gå ut på riktigt senare^^ Problemet är som vanligt kläder!! Varför ska det vara så svårt att hitta nått att ta på sig hur mycket kläder man än äger?? Jag har fyra par oanvända skor som jag vill ha på mig, men jag har inget som passar till, haha^^ Skitstörande! Funderar på att ta jeans eftersom vi ska sitta ute, och kanske min vita tunna tunika och ballerinaskorna (hej skavsår) från igår, men det känns ganska oparty... Fast less is more egentligen^^ Japp, där har vi iaf dagens i-landsproblem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0