Extratimmar...

Sällan man blir kvar längre på jobbe än planerat. Jag som såg fram att komma hem klockan tre, så blir jag frågad precis när jag är på väg att gå om jag kan stanna kvar ett par timmar. Jag försöker bita ihop och tänka på dollartecknen, haha! Så jäkla segt i den där butiken, och jag är där fem dagar irad. Nästan så jag tycker lite synd om mig själv^^ La iaf undan min ögonsten idag, nämligen en brun Don Donna-väska för 1295kr (alltså inte beige som den på bilden).   Som hittat, eller hur?^^ Men den är så stor och så hård och så fiiiin! Efter så gick jag upp på sko och la undan ett par beige-bruna sandaler som jag ska utöka min samling med också. Jag packade bokstavligen upp dom själv för ganska längesen, och har konstant dreglat sen dess (det är farligt att jobba med skor, smycken och väskor^^). Mina fötter kommer dansa macarena för dom är så sköna och luftiga! Och sis, innan du muttrar nått om mina köp så kan jag förklara, haha!^^

117070-382

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hahah tänkte fråga varför du tänker köpa en sån jäkla dyr väska, men du sa att du kunde förklara så jag väntar med spänning :P

2007-06-11 @ 20:32:58
URL: http://lonken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0