Fallin' like rain...

Usch vilket väder det blev helt plötsligt. Nog för att det är mysigt med regn ibland, men inte när man ska promenera hem från jobbet i mockaskor! Regnet kommer alltid när jag tar på dom skorna, haha! Jag hade faktisk tur idag, pappa kom och hämtade mig så jag slapp bli dyngsur^^ Dom andra ska snart lämna mig igen och åka till hans tjejs gamla hus, dom håller på att fixa till det inför försäljning.  Alltså kommer jag bli ensam hemma igen, poor me, haha! Jag vill ha sällskap, tycker lite synd om mig själv faktiskt^^

1. Jag är jävligt mörkrädd

2. Jag tycker inte om att sova själv

3. Jag är jävligt mörkrädd

4. Jag är väldigt sällskapssjuk

5. Jag är jävligt mörkrädd

6. Det är ruggigt och kallt


Se, stackars mig, haha!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag instämmer på punkt 1,3,4,5 och 6 ^^
Jag tycker synd om dig om du tycker synd om mig, haha!

2007-06-15 @ 15:09:10
URL: http://lasseliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0