Hos mamma...

Åh, igår var en bra kväll! Förutom att jag var jäkligt trött, så jag satt mest och gäspade på krogen, haha^^ Först gick jag och mötte Marie vid halv sju, sen gick vi vidare till Svenssons och satte oss på deras uteservering. Jättemysigt att sitta där i kvällssolen! Andra dagen irad också som jag hamnar på samma ställe som gamla J^^ Mötte honom i förrgår när jag skulle hem från stan, och igår gick han förbi  när vi satt där ute. Han träffade sin tjej också, så nu vet jag med 100% vem det är^^ Min kvinnliga känsla slog alltså inte fel^^ När det blev lite kyligare så gick vi upp till grabbsen i "bunkern". Alltid hamnar man där, alltid!^^ Samma gamla vanliga gäng, jag tittade på bilderna från sista april, blä för dom, haha! Sen när jag var där så ringde J (inte den gamla som nämns ovan^^) så vi bestämde att jag skulle sova hos honom istället för att åka till mamma. Stackars mamsen, det kommer alltid nått emellan när jag ska hit^^ Men J lockade mer än att dela säng med en tioåring som knäar mig hela natten. Sen gick vi och mötte Sandra, vandrade upp till pappa och gjorde oss lite fräschare, sen blev det bunkern igen innan vi flicks drog ner på Coppers! Satt ute där med, så kommer det en jätteskum kille som till slut blev sur på oss, opss^^
Vi hamnade på nån fest som inte ens är värd att nämna också innan vi äntligen träffade J och åkte hem. Blev otrevligt väckt typ vid elva imorse, för då tänkte mamsen och Anders komma och hämta mig. Jag hade det bättre där jag låg så det blev en hel del mutter från min sida, haha^^ Jag älskar att vakna med nån på morgonen och bara hålla om varann eller ligga och fingra i håret. Så mysigt... Näe nu måste jag sluta dagdrömma, vi ska fíra syrran så släkten kommer snart och jag sitter i bara handduken^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0