Juni...

Det ska föreställa sommar nu, men vart är värmen? Det är inte direkt varmt när man fortfarande går med jacka utomhus! Men den kommer väl^^
Var ganska trevligt på jobbet idag faktiskt, tre av oss yngre gick och köpte mjukglass i solen utanför och åt den i solen. Vit choklad-topping är såååå gott^^ Sen betalade jag för köpcentrumfesten som är på tisdag i Våningen. Minns inte riktigt vad de var, typ mat eller nått, haha! Ska iaf dit med jobbet, sen skulle vi dra en liten krogsväng efteråt. Kan nog bli kul! Det är nog en av fördelarna med att jobba i köpcentrum, man får göra mycket skoj^^
Nu ska jag bestämma vad jag ska ha på mig på dopet och krogen imorrn! Om jag kommer in på rummet eftersom pappa ha ställt in tolv par skor mitt framför min dörr, måste komma ihåg att tacka honom för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0