PCD...

Jag vet att jag hade lite damp efter förra veckans avsnitt, men det är glömt! Jag älskar verkligen Pussycat dolls-serien! Det gjorde jag förra veckan också egentligen, man får bara lite komplex^^ Det kanske funkar som sporring att testa mina nya träningsgrejor samtidigt som jag tittar på dom? Jag sitter t.o.m och tittar på repriserna av samma avsnitt som jag redan sett om jag kan, haha! Bara fem flicks kvar nu, så det börjar dra ihop sig! Fast jag vet ju redan vem som vinner, men det är spännande iaf^^
Nu ska jag strax besöka sängen för jag ska öppna i Birsta imorrn. Om jag minns hur man gör. Hmm. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jaa men jag börjar snart skälla på att du aldrig är inne på msn *oldd* hahaha Saknar ju dig! (A) Men nångång hörs vi säkert! xD hahaha Du har väl skaffat dig ett riktigt liv antar jag! ;D

2007-06-20 @ 23:39:53
URL: http://pernillaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0