Rich bitch...

Jag brukar typ hjula (inte för att jag kan, men ni fattar vinken) när jag får mer pengar än vad jag ska ha, men nu är det annorlunda! Jag fick mitt lönepapper nyss och ser att jag har nästan två kronor mer i timmen än vad jag ska ha! Vad är det? Vad kommer dom pengarna ifrån? Är jag så duktig så jag har fått en egen mystisk löneförhöjning kanske?^^ Jag tror att det är semesterersättning eftersom jag jobbar på timlön hela sommaren, men jag är fasen inte säker. Lär väl märka om jag blir återbetalningsskyldig på flera tusen i framtiden, haha! Jag får väl bara tacka och bocka för dom extra slantarna, det lättar iaf min ångest över allt jag vill köpa^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0