Seg dag...

Tänkte börja med att säga grattis till alla er som inte var tvungen att jobba idag. Kul att ni fick njuta av solskenet!  Jag är inte bitter^^ Haha! För det andra så beror bristen på uppdatering på att jag sov hos J inatt. Jag glömde min laddare, så nu har jag lite panik för mitt batteri är ganska dåligt. Där kan mina kompisar dra slutsatsen att inte ringa mig på mobilen om det är nått, ring hem istället! När jag tänker efter så har jag nog ännu mer saker där, undra om han blir frustrerad över glömska mig^^ Jag tycker inte om att behöva passa tider när jag sover där, känns inge kul att alltid behöva dra iväg tidigt på morgonen...
Sen så har jag då jobbat dom timmarna som alla andra roar sig med annat. Var tvungen att stressa ner på stan innan jobbet också, för mamma blev så kär i mina nya svarta skor att hon tvingade mig att köpa såna till henne i födelsedagspresent, haha! Hon fyller är två dagar innan mig, så det var väl ändå dags att börja tänka ut nått till henne! Systrarna kom in på jobbet sen också med två av barnen, så jag och Joar busade runt lite. Det lilla charmtrollet^^  Nu ska jag se om det finns nån mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0