Utnyttjad pga skor...

Jag hinner bara lämna väskaffären för att stöta ihop med en gammal bekant inne på Åhléns, han ba HEJ! DIG SKA JAG PRATA MED! Jag ba shit pommes vad har jag nu gjort^^ Det visade sig att han hade köpt ett par skor som han inte hade kvittot kvar på som hade gått sönder, så jag skulle hjälpa honom^^ *PUH* Haha^^ Sen hinner jag bara klampa in på skoaffären för att lämna nyckeln till stängningen, så ringer syrran från Nyköping. Hon ba, jag har sett ett par skor jag jag vill ha, kan du köpa dom åt mig hemma! Se, så ser mitt liv ut, totally utnyttjad bara för att jag kan fixa grejor, haha!

Kommentarer
Postat av: Madde

HAHAHAH xD.. och så sent som igår beklagade vi oss för hur fula vi var och hur eländigt vårat liv var HAHAHA.. kul att du blir utnyttjad på det å då ;) haha.. vi får gå ngn sorts kurs eller nå ^^ haha men va kan du fixa till mig då? HAHAHAHA måste passa på att utnyttja dig lite jag med medan det går HAHAHA *asg* ahhahaha

2007-06-05 @ 17:17:26
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0