Vad vill du ha...

Mamma frågade vad jag vill ha i present (eller okej, jag påpekade att det var dags att fråga mig snart, bara elva dagar kvar).

Mamma: Vad vill du ha då?
Jag: Presentkort på Wedins så jag har råd att jobba kvar...
Alla: Hehe..
Mamma: Men vad vill du ha?
Jag: Presentkort på Wedins!
Mamma: Men är inte det lite konstigt?
Jag: Jo...


Syrran sa igår att jag måste vara deras största kund, och att det var ett kap att anställa mig, haha! Men förstå all frestelse. Det är som att banta och jobba i en kiosk, det funkar liksom inte! Sen tycker jag att det känns bättre att handla grejorna på jobbet själv eftersom jag får min personalrabatt, mer för pengarna liksom^^ Jag kan göra en lista på grejorna jag har lagt undan där (iaf det jag minns^^) så kanske ni förstår! En Esprit-plånbok, en svart kuvertväska, den stora Don Donna-väskan, två smala skärp, ett par Don Donna-solisar, hårspännen, två fotlänkar, en liten solhatt (endast för hårets skull^^) och två par skor. Ojoj, där såg jag min lön skutta iväg igen...
 Fast jag har även önskat mig presentkort på Make up store och pengar som omväxling! Jag önskar mig alltid så roliga och spännande saker! Not, haha^^ Fast av pappa har jag önskat mig en bil, en miljon och en ponny! Jag väntar med spänning på resultatet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0