Våningen..

Personalfesten igår var riktigt trevlig faktiskt^^ Dom flesta av oss samlades inne på sko innan vi gick vidare. Inte så kul att leta reda på varann bland hundra andra människor direkt! Jag har aldrig sett Våningen sen dom byggde om här, shit vad fint det var! Jättepampiga speglar och assnygga soffor överallt. Vi planerade våra framtida bröllopsfester där, haha! Vi var nio från jobbet som gick, och vi parkerade våra rumpor ute på terassen i solskenet istället för att sitta inne i mörkret. Efter en timme blev maten klar. Det var en stor grillbuffé så man kunde plocka det som passade. Passar mig utmärkt eftersom jag är så kräsen^^ Vårt köpcentrum har ju en ganska knallig grön logga, så till välkomstdrinkar hade dom lyckats få ihop en snorgrön variant, den var riktigt god! Sen fick vi välja vad vi ville dricka till maten, snällt av dom^^ Jag ville ärligt talat helst bara ha en cola, men det kändes som slöseri på min biljett när man kunde ta nått med alkohol, haha! Min bror kom fram till mig och sa att han lovade att inte skvallra oavsett vad jag drack^^ Man ba tack men det spelar nog inte så stor roll^^ Fyller liksom 20 snart (typ 24 dagar bara, hehe). Fast han skämtade ju bara^^
Nu ska jag lägga på ett kol så jag kommer ut till Birsta. Danny ska ju uppträda på scenen utanför affären, så jag ska stå och shaka bakom kassan, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0