Yesterday...

Tänkte väl dra en snabb genomgång av kvällen i Övik. Jag fick hämtning av gänget hos mamma. När vi hade börjat rulla så trollar Madde och Helena fram en födelsedagspresent! Jag fick ett presentkortH&M och ett Chanel-läppglans. Jättekul, tack så mycket brudar! :)
Vädret såg inte så lockande ut med regnet höll sig borta i Övik enda tills vi kom fram. Då började det ju naturligtvis regna ganska mycket, och man har ingenstans att ta vägen än att stå kvar ute, haha! Vi hann iaf se artisternas soundcheck, så tiden gick fortare!  
Jag älskar dom där festivalerna, det är så mysig stämning! Till och med solen tittade fram lagomt tills det hela började! Lilla Ola fick avsluta allt, men det är väl klart att man sparar det bästa till sist^^ Snacka om att bli halvt mosad när han hoppade ner från scenen, haha!
Jag skulle som sagt fatta mig kort, jag har ju kalas så jag ska underhålla mina gäster nu! :)


117070-414

Kommentarer
Postat av: Madde

hehe ja GRATTIS gumman :) hehe och tack för igår :) det var lika roligt som vanligt hehe :P

2007-06-29 @ 20:18:54
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0