bus och lek...

Jag får nått fel! Varenda gång jag sätter mig idag så ringer nån så internetuppkopplingen blir fucked up! Så är det med bredband i bushen, haha!
Idag var det en till såndär underbart skön dag. Mamma frågade mig och syrran om vi skulle gå ut med hundarna en liten stund, så vi tog en varsin och promenerade iväg i en trio. När vi kom tillbaka satt vi ute på bron och njöt ett tag, sen busade jag med Ninnis^^ Vi lekte jagis ett tag, sen kastade jag snöbollar som hon fångade i luften. Jag försökte få Beda att leka genom att kasta en på henne men hon brydde sig inte, så det slutade med att det sa smack i henns nylle istället. Sorry Beda, haha!
Jag är inte riktigt van med 13 grader varmt än, så jag tog på mössa och vantar. Behöver jag säga att det blev HOT?
Nu har jag iaf gjort mig klar och väntar på att vi ska åka på seansen. Jag tvivlar fortfarande på om jag borde utsätta mig för detta så rädd som jag är, men sagt är sagt! Jag uppdaterar nog senare på ämnet om jag pallar...

Och btw, Timrå spöade Modo med 5-2 på bortaplan igår! FEM - TVÅ!!!!! Mohahaha x) Vinner dom imorrn hemma, så är dom klar för semi! Heja, heja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0