Filmerna...

Bebisen har inte kommit än, det tar väl ett tag till^^ Tänkte dra lite om filmerna igår. Asså herregud vad jag skrek när vi kollade på Grudge 2, haha! Själva filmen är väl inget mästerverk, men den har då verkligen sina hoppeffekter! Marie var det sämre med då hon var livrädd, hahaha! Hon körde kolla-genom-fingrarna-tekniken!
Saw 3 var faktiskt riktigt bra, men början var värst. Jag trodde jag skulle spy upp det jag nyss tryckt i mig i det första fallet. Det var vidrigt! Det var en kille som satt fast med ringar och kedjor i kroppen som han var tvungen att slita sönder sig själv för att komma där ifrån. Dom satt bland annat mellan skelettet i händerna, hälsenorna, midjan, och en stor ring gick under hakan och in i munnen. BLÄ!
Jag blir ju lite psykiskt skadad varje gång jag kollar på nått sånt där, så när jag äntligen hade hoppat i säng på darrande ben i ett mörkt hus pustade jag ut. Tills jag halvsovande vaknade med ett ryck av en duns i min dörr! Jag ba, AHH och fick världens hjärtklappning, haha! Det vara bara Ninnis som försökta trycka upp dörren som vanligt dock!
Nu skulle Sandra snart ha kommit och kollat på sista kvartfinalen mellan Timrå-MODO, men vädret har ju satt stopp för det! Jag hatar snö!!!

Kommentarer
Postat av: Madde

hahah ja men vad tror du vi kommer göra under HOSTEL 2 då???
ja lär inte palla det xD hahahaa

2007-03-18 @ 16:04:38
Postat av: Magdalena

Hahhaa näe usch, dom slår allting! Eller iaf den första, men jag räknar med att nästa ligger på samma nivå, haha!

2007-03-18 @ 18:04:32
URL: http://magdalenae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0