Finalen...

Jag har hämtat mig sen senaste inlägget, så jag tänkte att jag inte ska vara sämre än alla andra och nämna ett par ord om Melodifestivalen^^ Det är ju ändå min höjdpunkt liksom, haha!
Jag trodde innan det började att ställningen skulle bli:

1. The Ark
2. Andreas Johnson
3. Måns

Jag hade ju rätt så dagens utgång kändes ganska klar på förhand, och lika glad är jag för det, liksom jag älskar The Ark! Alla dom där tre låtarna var mina favoriter så det var egentligen svårt att välja en, men jag hejade på Ark till slut^^ Tycker synd om Andreas som snubblar på målsnöret igen bara. Trea ifjol, tvåa iår, vinnare 2008??
Pratade nyss med Sandra också, och hennes lillebror Robin sa under Sannas uppträdande att jag var lik henne! Det tar jag inte som en komplimang (sorry Sanna)!^^


image200
Foto: Aftonbladet

Kommentarer
Postat av: Madde

haha vi tippade lika... xD hahha... sen så skulle ja väl inte påstå att du är likt sanna MEN sanna är inte ful heller (a) hahha

2007-03-11 @ 00:16:52
URL: http://justmadde.blogg.se
Postat av: sandar din gata

Vad fasen är det för fel på Sanna då ? Dassnäve va va va??

2007-03-11 @ 15:23:53
Postat av: Magdalena

Haha sandra jag kanske ska fråga dig detsamma, eftersom du skrattade gott när du berättade det xD

2007-03-11 @ 15:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0