F*n...

Jag väldigt upprörd just nu!!! Dumma, dumma, dumma MODO!!! MORR! Jag brukar inte bry mig en skit om sport om jag ska vara ärlig, men hockey och Timrå har jag växt upp med så det ligger mig varmt om hjärtat. Jag är en jävligt dålig förlorare när timrå inte vinner, så jag blir SUR! Om dom har gjort mål som döms bort, som så skedde idag, som annars hade räddat dom blir jag  ARG!!! 17 sekunder in i FEMTE perioden vinner modo när Tobias Enström gör mål i numerärt överläge, efter två mållösa perioder. FUCK!! Timrå har inte förlorat på hemmaplan när dom har mött modo, så det känns lite smått dumt att börja idag...
Hårt som vanligt var det iaf. En kille i modo, Per Svartvadet,  åkte på matchstraff efter att ha pucklat på Fredrik Warg. Timrås första riktiga mål fick Jonathan Hedström stå för, fast att pucken egentligen bara prickade rätt på hans skridsko och gled in i mål. Jag tror inte ens att han stod åt rätt håll när det hände. Lite roligt faktiskt^^
Nu har iaf modo två raka hemmamatcher så Timrås chanser känns ganska obefintliga. I will now cry myself a fucking river!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0