gynning...

Jag har alltid tyckt det, men nu mer än någonsin! Carolina Gynning är verkligen jättevacker! Liksom den där typen av tjejer och utseende har aldrig lockat mig (typ Elita, Linda Rosing, Olinda), men henne fastnade jag för när hon klev in i Big Brother-huset. Sen kan jag inte påstå att hon inte drev mig halvt galen med allt skrik och bråk, men det har ju inget med hennes utseende att göra.
Det känns ändå som att hon är en annan och mer seriös person också nu än då. Bort med silikonet, bort med hårförlängningarna, och bort med den superblonda hårfärgen! Hon kan fortfarande få mig att höja på ögonbrynen när hon säger vissa saker, men jag börjar gilla henne. Jag tycker hon är skön! x)
Och ja, anledningen till att jag kom in på henne är för att jag nyss kollade på Förkväll, haha! Jag råkar gillar det programmet med^^


117070-209
Foto:Tv4 Förkväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0