It's a beautiful day...

Jag vaknade imorse av ljudet till God morgon (Uno) samidigt som jag såg att istapparna smälte utanför mitt fönster och solen lyste in. Snacka om vårkänslor! Och klandra mig inte att jag klev upp sent, jag låg och läste nästan en hel bok innan jag somnade. Svårt att slita mig, men jag la bort den fem imorse, haha!
Sen skulle jag nyss ta nånting att äta då jag hittar den här minikladdkakan i skåpet. Så himla gullig förpackning! Kommer från Frödinge, och den var smaskig, haha!



image191

Kommentarer
Postat av: Madde

nu blev jag sugen på att göra kladdkaka så här på´kvällen xD hahahhaa
dumma dih (arg)

2007-03-07 @ 23:24:14
URL: http://justmadde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0