Krogen igår...

Haha igår, vet inte ens vart jag ska börja berätta! Vi åkte ju till Malin och umgicks ett tag, vi visste inte riktigt om vi skulle på krogen eller ej, men vi bestämde oss för att åka dit iaf. När vi kom in på Coppers (sällan I know^^), så träffade jag på Jocke från klassen. Pratade lite, sen gick jag en runda med syrran och Malin. När dom satte sig så gick jag och pratade med Jocke igen. Helt plötsligt kommer det en engelskman fram till oss!
Han: Are you a couple?
Vi: öh no!
Sen stod han där och predikade om att vi var kär i varann och skulle bli ihop och allt möjligt. Jag började skratta, självklart^^
Han: You're laughing but it's the truth!
Jag: haha nooo, we're old classmates, we don't see each other very often, så we're just talking, typ!
Sen frågade han en miljon andra saker, typ om vi var bra kompisar, hur länge vi har känt varann, sen skulle han ha mitt nummer för att ringa om ett tag och bekräfta att vi var ihop! Jag ba omg!^^ Till slut så gav jag upp för han babblade på, jag ba, Yeah we're gonna get married and have two kids... Vi blev iaf av med honom där nånstans^^ Det är faktiskt ganska pinsamt att ha en främmande människa som kommer och säger att man är typ hopplöst kär i varann även om det inte är så, haha!
Vi hängde ett tag till iaf, sen gick jag och skakade rumpan lite med syrran och Malin, sen spenderade jag kvällen med att flirta lite oskyldigt med en gammal bekant från tv-rutan!^^
Jag hade riktigt kul igår faktiskt, det måste göras om snarast! Hade dock väldigt svårt att somna när jag kom hem, så efter att ha suttit vid datorn ett tag så låg jag i sängen och läste nya VeckoRevyn tills klocken blev fem, haha!

117070-194

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0