låtarna...

Wohow, min blogg är numera i mitten igen, men inte när man kollar kommentarer. Haha, jag pallar inte bry mig mer, men statistiken kan dom gärna få fixa tillbaka. Jag har iaf haft många besökare idag, fortfarande astrist att ni vägrar skriva nått, men jag kan ju inte tvinga folk^^
Som trogen MF-anhängare så måste jag ju ge utlopp för min besvikelse. Varken Nanne eller Uggla i finalen, skandal! Mina små favoritminimänniskor, haha! Sen är jag ju kär (som vanligt) i Unos låt fortfarande, den borde ha spöat Sonjas låt! Den gör mig glad, och jag får vårkänslor, och tankarna åker tillbaka till Lars Winnerbäcks konsert i Sundsvall i höstas. Deras röster är så fina och speciella... Jag ser mig själv solandes på balkongen, eller på Gatufesten bland allt folk när jag hör den.. Åh, vart är min sommar?
Näe nu ska jag kasta vatten på mitt osminkade face och krypa ner i sängen och dagdrömma lite till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0