Ny vecka igen...

Jag var uppe på benen ganska tidigt idag. Har man en gång klivit upp så är det rätt svårt att lägga sig igen och slappna av. Jag tänkte hoppa in i duschen nästan direkt, men jag poppade massa musik så jag blev danssugen. Jag drog på den gamla magdansöverdelen med alla mynt och shakade lite istället. Min mage höll på att avlida av den träningen, haha! Jag önskar att jag inte hade slutat för det är så himla roligt!
Efter det blev det iaf en långdusch. Har dock blivit lite rädd för min rakhyvel efter man läste om tjejen som rakade bort en bit av skinnet. Jag äger en likadan, haha!
Nu har jag iaf gjort mig iordning, frågan är bara vad jag ska hitta på. Kanske smaka en bit av kladdkakan^^

Kommentarer
Postat av: Jessan

Jag hittade den här förklaringen om hur man gör profilbilden större. Du vet den där <--- Tänkte att du säkert var intresserad av det, med tanke på ett inlägg du skrev för ett tag sen x) hahah

Postat av: Jessan

Så kom inte pilen och resten av kommentaren med , hahah! Men jag skrev iallafall att du säkert var intresserad av det, me tanke på ett tidigare inlägg x) Haha

2007-03-05 @ 15:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0